خرید لایک یوتیوب


همکاری با سایر تولیدکنندگان محتوا راهی عالی برای نمایش محتوای شما در معرض مخاطبان جدید است. با سایر حساب‌های اینستاگرام یا کانال‌های یوتیوب که موقعیتی مشابه با شما دارند تماس بگیرید و پیشنهاد همکاری بدهید. این می تواند به شکل یک فریاد، حضور مهمان یا یک پروژه مشترک باشد. همکاری‌ها می‌توانند برای دو طرف سودمند باشند و به افزایش فالوورهای خرید لایک یوتیوب یا مشترکین یوتیوب شما کمک کنند.

6. میزبانی هدایا یا مسابقات

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند و میزبانی یک جایزه یا مسابقه راهی عالی برای جذب فالوورهای جدید و جذب فالوورهای فعلی شما است. قوانینی را تنظیم کنید و از فالوورها بخواهید دوستان خود را در نظرات تگ کنند یا پست شما را در استوری هایشان به اشتراک بگذارند تا شانس برنده شدن داشته باشند. این نه تنها دسترسی شما را افزایش می دهد، بلکه به ویروسی شدن محتوای شما نیز کمک می کند.

7. از ویژگی های Story استفاده کنید

افزایش فالوور خارجی و یوتیوب دارای ویژگی های مختلفی مانند استوری اینستاگرام و یوتیوب شورت هستند که می توانند به شما در تعامل با مخاطبان خود و جذب فالوورهای جدید کمک کنند. از ویژگی‌هایی مانند نظرسنجی، آزمون‌ها و جعبه‌های سؤال برای تعامل با فالوورها و جذاب‌تر کردن محتوای خود استفاده کنید.

8. از تبلیغات متقابل استفاده کنید

تبلیغ متقابل محتوای اینستاگرام و یوتیوب شما می تواند به جذب فالوور از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر کمک کند. دسته خرید لایک ایرانی واقعی خود را به بنر YouTube خود اضافه کنید و بالعکس. از مشترکین YouTube خود بخواهید تا برای محتوای پشت صحنه یا نگاهی پنهانی به پروژه های آینده، شما را در واچ تایم یوتیوب دنبال کنند. این باعث می‌شود مخاطبان شما را در هر دو پلتفرم راحت‌تر پیدا کنند و تعداد فالوورهای شما را افزایش می‌دهد.

9. روی تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید

اگر بودجه کافی دارید، تبلیغات پولی می‌تواند راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و جذب فالوورهای جدید اینستاگرام یا مشترکین یوتیوب باشد. پلتفرم هایی مانند خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش و یوتیوب گزینه های تبلیغاتی مختلفی مانند پست ها و ویدیوهای حمایت شده را ارائه می دهند

Sign this Petition

By signing, I accept that aiiankaasadi will be able to see all the information I provide on this form.

We will not display your email address publicly online.

We will not display your email address publicly online.


I give consent to process the information I provide on this form for the following purposes:




Paid advertising

We will advertise this petition to 3000 people.

Learn more...