. طلایاب ها


علیرغم کاربردهای فراوان، فلزیاب ها دارای محدودیت هایی هستند. آنها قادر به تشخیص اجسام ساخته شده از پلاستیک یا چوب نیستند و برد آنها محدود است. با این حال، محدوده یک فلزیاب را می توان با استفاده از سیم پیچ های بزرگتر یا با افزایش فرکانس کار افزایش داد.

در نتیجه، فلزیاب ها را می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد، از جمله مکان یابی سکه، جواهرات، سلاح، مواد منفجره و اشیاء گم شده. آنها همچنین می توانند برای اهداف ایمنی و امنیتی و برای بررسی زمین شناسی و باستان شناسی استفاده شوند. طلایاب ها دارای محدودیت هایی هستند، اما می توان از آنها در موقعیت های مختلف استفاده کرد. اگر علاقه مند به استفاده از فلزیاب هستید، قبل از خرید حتماً در مورد انواع اجسام فلزی که احتمالاً پیدا می کنید تحقیق کنید.









فلزیاب وسیله ای است که برای تشخیص اجسام فلزی که ممکن است در زیر زمین مدفون شده یا در اجسام دیگر پنهان شده باشند استفاده می شود. فلزیاب ها از القای الکترومغناطیسی برای تشخیص اجسام فلزی استفاده می کنند و معمولاً برای شناسایی گنج مدفون یا مهمات منفجر نشده استفاده می شوند. طلایاب ها همچنین در عملیات های امنیتی، امنیت فرودگاه، باستان شناسی و فعالیت های اجرای قانون استفاده می شوند.

اولین فلزیاب در اواخر قرن نوزدهم توسط الکساندر گراهام بل برای یک سفر اکتشافی گنج یابی ساخته شد. فلزیاب ها از آن زمان تا کنون راه زیادی را پیموده اند و امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یک فلزیاب با عبور جریان الکتریکی از سیم پیچی کار می کند که سپس یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند که جریانی را در اجسام فلزی درون میدان القا می کند. هنگامی که طلایاب یک جسم فلزی را تشخیص می دهد، زنگ خطر را به صدا در می آورد.

هنگام استفاده از فلزیاب، مهم است که بدانید به دنبال چه چیزی باشید و چه چیزی را هدف فلزی در نظر بگیرید. اهداف فلزی متداول شامل سکه ها، جواهرات و دیگر اشیاء قیمتی است. همچنین مهم است که با انواع مختلف فلزیاب ها آشنا شوید، زیرا هر نوع کاربرد و ویژگی های متفاوتی دارد.

 

Sign this Petition

By signing, I accept that behradab will be able to see all the information I provide on this form.

We will not display your email address publicly online.

We will not display your email address publicly online.


I give consent to process the information I provide on this form for the following purposes:




Paid advertising

We will advertise this petition to 3000 people.

Learn more...